Internet

Foreninger har i 2014 fået ny internetudbyder. Internettet modtages via fiberbredbånd fra Andels.net.

Alle fejl meddeles direkte til Andels.net på 36 92 62 32 mellem kl.10-17

Serviceaftale med Andelsnet:

Serviceaftalen indeholder følgende ydelser:

  1. Service for driftsforstyrrelser på netværk med tv og internet, aktivt udstyr, fiberforbindelse og backbone. Kabler, stik etc. på lokalnetværk er ikke medregnet i denne aftale.
  2. Arbejdsløn inkl. kørsel.
  3. Justering og evt. opdatering af systemprogrammel evt. via internetforbindelsen.
  4. Materiale til beboerne vedr. opsætning af netkort og konfiguration af computere.
  5. Vejledende møde vedr. anlæggets drift.
  1. Servicetilkald i normal arbejdstid. ( kl. 10-17 ). Fejl og mangler meldt inden kl.11.00 vil, så vidt muligt, blive rettet samme dag. Vedrører fejlen alene enkelte abonnenter, kan det dog ikke forventes, at reparation vil blive påbegyndt samme dag, som fejlen er anmeldt.
  2. Dækning på alle reservedele af aktivt udstyr inden for den lovpligtige garantiperiode på 2 år.

Force majeure:

Som eksempler på ydelser, der ikke er omfattet af kontrakten men som udføres efter regning, kan nævnes:

  • Udbedring som følger af indgreb i anlægget foretaget af andre end installatøren.
  • Servicetilkald hvor brugeren er skyld i fejl p.g.a. fejltilslutning eller tilslutning af defekt apparatur
  • Udbedring af skader forårsager af mekanisk overlast, overspænding
  • Tyveri, vandskade, stormskade, skybrud, skypumpe, væltede eller nedstyrtede    genstande,
  • Udfald på satellitudstyr p.g.a. kraftig regn/snevejr, påkørsel og opgravning samt tæring og slitage på kabler, stander, og mast.
  • Ændringer eller justeringer som følger af ændrede modtagerforhold eller lovgivning.